اخبارمهتدیانمهتدیان بعد از انقلاب اسلامی

بهایی یاسوجی ساکن آمریکا، مسلمان شد.

 

بهایی یاسوجی ساکن آمریکا، مسلمان شدفرامرز بهین آئین فرد بهایی که در روز تاسوعای حسینی با حضور حجت الاسلام ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دین اسلام گرویده است، وی قریب به ۱۳ سال در آمریکا پناهنده و ساکن ایالت یوتا بوده است.

 

بخشدار پاتاوه استان “کهگیلویه و بویراحمد ” از مسلمان شدن یک بهایی در مراسم تاسوعای حسینی این بخش خبر داد. فرامرز بهین آئین فرد بهایی است که در روز تاسوعای حسینی با حضور حجت الاسلام ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهکلویه و بویر احمد به دین اسلام گروید. وی قریب به ۱۳ سال در آمریکا پناهنده و ساکن ایالت یوتا بوده است.

فرقه ضاله بهائیت که ده‌ها سال در حال تبلیغ و به انحراف کشاندن افکار مردم کشور بوده و از احساسات پاک و اعتقادات دینی مردم سوء استفاده می‌کرد، توانست در برهه‌ای از زمان طرفدارانی را در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جذب کند.

هر چند با تبلیغ آیین پاک اسلام توسط علمای دردمند و در صحنه استان کهکلویه و بویراحمد همچون مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی و مرحوم شهید حجت الاسلام سید محمود رایگانی، از رواج این فرقه گمراه دراستان جلوگیری شد اما عده‌ای هر چند کم از مردم اغفال شده و فریب خورده به این فرقه ضاله گرایش پیدا کردند. تلاش این دو روحانی برجسته و انقلابی در آن دوران که رژیم پهلوی که از حامیان ترویج این فرقه ضاله بود، بسیار ستودنی است. تلاش آنها در میان افراد گمراه شده نیز زیاد شده بود تا بتوانند جلو گمراهی بیشتر این افراد را بگیرند.

با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور کسانی که در این آیین انحرافی باقی مانده بودند به آمریکا پناهنده شده و در آنجا تحت حمایت های این کشور و با مستمری بیت العدل از سرزمین های اشغالی توسط رژیم نامشروع اسرائیل قرار گرفتند.

فطرت خداجو و روحیه حقیقت‌یاب برخی از این افراد سبب شد تا سال‌های سال با وجود ساختار خاص تشکیلاتی حاکم براین فرقه ضاله، به دنبال حقیقت دین باشند. دراین میان همه ساله شاهد اسلام آوردن بسیاری از این افراد هستیم که کتاب‌هایی نیز در شرح احوالشان نوشته شده است.

از جمله مستبصرین، می‌توان به کسانی اشاره کرد که خارج از ایران و در میان تبلیغات فراوان بهائیان بودند، مانند خانمی یاسوجی، ساکن آمریکا که به دین مبین اسلام گرایش پیدا کرد و به این چشمه زلال پیوست و فرامرز بهین آیین که از ایرانی‌های مقیم آمریکا بود که به این فرقه گرایش پیدا کرد و در تاسوعای امسال به دین اسلام گروید و مسلمان شد.

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۲

منبع: استبصار

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =

دکمه بازگشت به بالا