اخبارمهتدیانمهتدیان بعد از انقلاب اسلامی

نوجوان بهایی‌زاده در بشرویه مسلمان شد.

نام حسین (علیه السلام) از کودکی برایش آشنا بود و در قلب او نفوذ داشت، تا اینکه بزرگترین اتفاق سرنوشت ساز زندگی‌اش در تاسوعای حسینی رخ می‌دهد و در آستانه‌ی اربعین سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین، تثبیت می‌شود.

دختر نوجوان بهایی‌زاده بشرویه که سال‌ها به واسطه زندگی در یک خانواده با دو گرایش مذهبی ” اسلام از سوی مادر و بهایی از سوی پدرش” روزهای تلخ و سردرگم‌ کننده‌ای را می‌گذراند، عزم خود را جزم می‌کند که به سوی تحقیق و مطالعه پیش برود.

بشرویه (4)

” ترانه ” می‌گوید: علاقه بسیار زیادی داشتم که با آگاهی کامل دین اسلام را بشناسم، هر کسی در ضمیر قلب خود، حرکت می‌کند و من از طرف پدر بهایی بودم ولی مادرم مسلمان شده بود و شروع به تحقیق کردم.

این دختر نوجوان از سفری سرنوشت ساز می‌گوید: بعد از سفری که به ترکیه داشتم اتفاقات تلخی برام پیش آمد و اشتباهاتی که امیدی به درست شدن مشکلم نداشتم؛ ولی در آن فضای سنگین باورم شد که کشور ایران و دین اسلام از هر نظر کامل‌تر ، بهتره و بسیار زیبا و شگف انگیزتر است، و در این زمینه بیشتر تحقیق کردم .

 ولی یک اشتباه بزرگ در زندگی من رخ داده بود و آن‌قدراین اشتباه بزرگ بود که غیر قابل حل شدن می‌دانستم و ناامید بودم تا این‌که در شب تاسوعای امسال، قلبم به سوی مهر حضرت ابوالفضل (علیه السلام) هدایت شد و خودم نیز از معجزه‌های حضرت ابوالفضل (علیه السلام) مطالبی می‌شنیدم و یا برایم بیان می‌شد و البته کمی من باور نمی‌کردم که اصلاً حقیقت دارد، تا اینکه در شب تاسوعا دست به دامان آقا حضرت ابوالفضل (علیه اسلام)  شدم که کمکم کند تا اشتباه من درست شود و قول می‌دهم با توجه به تحقیقاتم و اطمینانم به دین اسلام مشرف شوم.

فانوس راه در دل تاریکی شب

ترانه حسینی منفرد، نوجوان بهایی‌زاده که با ذوق و اشک لحظات اعتماد قلبی به اسلام را بیان می‌کند ادامه داد: علی رغم درد دل‌ها با حضرت ابوالفضل (علیه السلام)  ولی شب تاسوعا هیچ اتفاقی نیفتاد و شب بعد آن با خودم صحبت می‌کردم و نا امید بودم که دیدم به صورت معجزه آسایی مشکلاتم حل شد و این‌قدر جا خوردم که از حرفم پشیمان شدم و به حضرت ابوالفضل (علیه السلام) گفتم قول میدم مسلمان بشوم .

بعد از این قضیه بیشتر با اعتقادات درونی خودم امیدوارم شدم و با تحقیق و مطالعه بیشتر دریافتم که واقعا دین اسلام یک گلستان و واقعیت است و در فطرت همه نهفته است، از همان کودکی هم علاقه زیادی به اسلام داشته و امروز نیز می‌خواهم رسما دین اسلام را معرفی کنم و تا می‌توانم در راه انجام واجباتم تلاش کنم.

بشرویه (2)

ترانه که با شوق وصف ناپذیری از تولد دوباره‌ی خود می‌گوید، عنوان می‌کند: این تصمیم بزرگ زندگی‌ام را در کمال آرامش ذهنی و مطالعه زیاد گرفته‌ام و آرزویم دیدن کربلای امام حسین (علیه السلام) است.

گفتنی است، صبح امروز ” ترانه حسینی منفرد” با همراهی مادر و مادربزرگ خود در دفتر امام جمعه شهرستان بشرویه حضور یافته و با بجای آوردن اعمال تشرف به دین اسلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین و نوشتن اعلام برائت از فرقه بهاییت و تشرف به دین اسلام، به گلستان مکتب تشیع پیوست.

در این مراسم حجت الاسلام محمد شمس الدین با تبریک به دختر نوجوان بشرویه برای تشرف به دین مبین اسلام و متکب تشیع خاطر نشان کرد: میلیون‌ها نفر به عشق سید الشهدا (علیه السلام)  پای پیاده به اربعین حسینی سفر می‌کنند و این اتفاق میمون که در آستانه اربعین حسینی و در روز فرهنگ عمومی صورت گرفته است را به فال نیک می‌گیریم.

امام جمعه بشرویه افزود: آگاهی خوبی با توجه به همت یکی از بانوان بشرویه به این دختر نوجوان در حوزه دین مبین اسلام داده شده و خود ایشان نیز تحقیقات گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام، کامل‌ترین دین الهی است گفت: اسلام دین زندگی و جهانی و ابدی است و قانون آن برای سعادت دنیا و ‌آخرت است. تمامی قوانین و برنامه‌های آن برای توحید و ایمان به خدای مهربان است. محبّت یکی از ارزش‌مندترین صفت‌های بشری است که از شرایط اساسی ایمان است.

بشرویه (3)

در پایان این مراسم معنوی ، دختر نوجوان بشرویه شهادتین ” اَشهدُ انْ لا اِلهَ الا الله ، اَشهدُ انَّ محمّداً رسولُ الله و اشهد انّ علیّا ولی‌الله” را بر زبان جاری کرد و همچنین هدیه کلام الله مجید، سجاده نماز و کتب مذهبی واحکام شرعی به وی اهدا گردید.

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶

منبع: رهیافته‌ها

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا