اخبارمهتدیانمهتدیان بعد از انقلاب اسلامی

بانوی تازه مسلمان شده بهایی در یاسوج

بانوی تازه مسلمان شده بهایی در یاسوج

مهوش روزخوش

یک بانوی بهایی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، به دین مبین اسلام مشرف و از فرقه بهائیت برائت جست، گفت: اسلام آوردن من جامعه بهایی را به شدت نگران کرده است.

مهوش روز خوش، بانوی تازه مسلمان شده بهایی در یاسوج، به تشریح چگونگی اسلام آوردن خود پرداخت و گفت: دلیل اصلی و اساسی من برای پذیرفتن دین اسلام کامل‌ بودن این دین بود؛ چراکه اسلام کوچک‌ترین نیاز انسان را نیز برای پیروان خود ترسیم کرده است.
این بانوی بهایی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، به دین مبین اسلام مشرف و از فرقه بهائیت برائت جست، گفت: اسلام آوردن من جامعه بهایی را به شدت نگران کرده است.
وی با ابراز خوشحالی از گرایش خود به اسلام افزود: در گذشته موقعیت برایم  فراهم نبود که مسلمان شوم ولی اکنون که به یاری همسرم مسلمان شده‌ام بسیار خوشحالم و احساس شوق و انگیزه بالایی برای زندگی در جامعه مسلمانان را دارم.
 این بانوی تازه مسلمان شده، رهایی از فرقه بهائیت را آرزوی دیرینه خویش ‌دانست و تصریح کرد: بنده با کمال اختیار، اراده و صحت جسمانی و نفسانی کامل‌ترین و آخرین دین آسمانی را پذیرفته‌ و به آن افتخار می کنم.
 روز خوش که با یک جوان مسلمان در یکی از روستاهای اطراف یاسوج ازدواج کرده است، اظهار داشت: اسلام آوردن من جامعه بهایی را نگران کرده و آنها اعلام کرده اند که چنانچه به فرقه بهائیت بازگردم؛ دوباره با آغوش باز مرا خواهند پذیرفت.
 وی اسلام را تنها صراط مستقیم و راه کمال انسانی و سعادت دنیا و آخرت معرفی کرده و از سایر کسانی که در فرقه بهائیت هستند دعوت کرد که با بیداری، آگاهی و اختیار به دین مقدس اسلام بپیوندند.
اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هجده =

دکمه بازگشت به بالا